AUTORSKI PROGRAM

Współpraca
Pro Sportowiec

Program żywieniowo-suplementacyjny, który powstał z myślą o profesjonalistach!

O programie

To rodzaj współpracy dla sportowców profesjonalnych i amatorskich, którzy chcą poznać zasady żywieniowo-suplementacyjne obowiązujące w ich dyscyplinie sportowej. Dla tych, którzy dążą do poprawy kompozycji sylwetki, zdrowia i przede wszystkim chcących zadbać o performance sportowy.

Dlaczego współpraca ze mną?

Program Pro Sportowiec ma dla mnie szczególne znaczenie, ponieważ sport towarzyszy mi od najmłodszych lat, dzięki czemu trudności, z jakimi zmagają się sportowcy wytrzymałościowi są mi bliskie.​

Model żywieniowy

Dieta w sporcie zaczyna w Polsce być bardziej zauważna i doceniana. Coraz więcej osób jest świadomych wpływu żywienia na wyniki sportowe. Mnie osobiście najbardziej inspiruje charakter pracy żywieniowców w klubach sportowych w Portugalii oraz Hiszpanii.
SZCZEGÓŁY

Moje podejście do żywienia sportowców

Mam świadomość, że najzdrowsze modele żywieniowe pochodzą z południowo-zachodniej części Europy, natomiast w Polsce produkty te są często trudniej dostępne. Przez co staram się zachować elastyczne podejście do żywienia sportowców.

To co jest realne do zastosowania zawsze znajduje się w ułożonych przeze mnie planach żywieniowych. Natomiast zważając na budżet sportowca, staram się budować wiedzę żywieniową dotyczącą lokalnych produktów. Mogą one okazać się świetnym zamiennikiem, który również ma potencjał prozdrowotny.

Według mnie w przygotowaniu żywności należy dążyć do prostoty, aby zachować jakość surowców, a tym samym ich najwyższą wartość odżywczą.

Złoty środek

Ważne jest dla mnie, aby sportowiec, który rozpoczyna ze mną współpracę potrafił po czasie odnaleźć złoty środek dla siebie. Ma to na celu optymalizację funkcjonowania indywidualnego organizmu i pracy mózgu. Według mnie nie ma jednej dobrej diety dla wszystkich, są natomiast ogólne wytyczne, które sprawdzają się u każdego człowieka.

Poznaj swój organizm

Moim zadaniem jest, aby sportowiec poznał działanie swojego organizmu, specyfikę wysiłku fizycznego swojej dyscypliny oraz żywienie ukierunkowane na performance sportowy. Wtedy może nazwać się kompletnym, świadomym PRO SPORTOWCEM, który już na starcie ma przewagę nad swoim rywalem.

Młody Sportowiec

Jest to program skierowany również dla Młodych Sportowców, którzy potrzebują edukacji żywieniowej i przygotowania odpowiedniego fundamentu w celu prawidłowego rozwoju organizmu.

Młody Sportowiec

Jest to program skierowany również dla Młodych Sportowców, którzy potrzebują edukacji żywieniowej i przygotowania odpowiedniego fundamentu w celu prawidłowego rozwoju organizmu.

Swoją przygodę z żywieniem warto rozpocząć od poznania wpływu żywienia na centrum sterowania. W naszym ciele jest nim mózg - najbardziej energochłonny organ. Mózg, aby działać sprawnie potrzebuje ciągłego dopływu paliwa. Jest jak silnik samochodu, który nie pojedzie bez paliwa, z tym, że w tym przypadku rolę paliwa pełni właśnie glukoza.

Odpowiednie odżywianie

Wysiłek
fizyczny

Odpowiedni poziom glukozy w organizmie

Odpowiednia praca mózgu

=

Lepsza
gra na boisku

To wysiłek fizyczny, wpływa fenomenalnie na pracę mózgu - w ten właśnie sposób możemy regulować poziom glukozy we krwi. Do sprawnego działania mózgu niezbędny jest tlen, który umożliwia spalanie glukozy (cukru). Zatem glukoza i tlen to dwa elementy, bez których mózg nie byłby w stanie działać.

Fakt, że mózg potrzebuje glukozy, nie stanowi podstawy do zwiększania dawki weglowodanów czy słodyczy. Zbyt wysoki poziom glukozy we krwi spowalnia powstawanie nowych neuronów, a tym samym procesy uczenia się i zapamiętywania, tak ważnych szczególnie w naszych czasach. Warto mieć jednak na uwadze to, że potrzeby energetyczne dorosłego sportowca zawodowego, młodego sportowca i osoby rekreacyjnie uprawiającej sport diametralnie różnią się od siebie.

To wysiłek fizyczny, wpływa fenomenalnie na pracę mózgu - w ten właśnie sposób możemy regulować poziom glukozy we krwi. Do sprawnego działania mózgu niezbędny jest tlen, który umożliwia spalanie glukozy (cukru). Zatem glukoza i tlen to dwa elementy, bez których mózg nie byłby w stanie działać.

Fakt, że mózg potrzebuje glukozy, nie stanowi podstawy do zwiększania dawki weglowodanów czy słodyczy. Zbyt wysoki poziom glukozy we krwi spowalnia powstawanie nowych neuronów, a tym samym procesy uczenia się i zapamiętywania, tak ważnych szczególnie w naszych czasach. Warto mieć jednak na uwadze to, że potrzeby energetyczne dorosłego sportowca zawodowego, młodego sportowca i osoby rekreacyjnie uprawiającej sport diametralnie różnią się od siebie.

  • Indywidualny program dostosowany do mikrocyklu treningowego
  • Wiedzę żywieniową opartą o badania naukowe
  • Plan suplementacyjny zależny od dyscypliny sportowej
  • Periodyzację żywieniową dopasowaną do realizowanych obciążeń treningowych
  • Poprawę jakość regeneracji i efektywności treningu
  • Dostęp do planu żywieniowego za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej
  • Stały i regularny kontakt z dietetykiem (minumum raz w tygodniu)
  • Szczegółowa lista zakupów i opis przygotowania każdego posiłku
  • Smaczne posiłki dopasowane do preferencji
  • Tygodniowa kontrola postępów
  • Sugestie zmian w planie żywieniowym
  • Dodatkowe materiały edukacyjne od dietetyka

Dołącz do Pro Sportowców!

1 MIESIĄC
349 zł MIESIĘCZNIE
1 MIESIĄC WSPÓŁPRACY
3 MIESIĄCE
299 zł MIESIĘCZNIE
W PAKIECIE 3 MIESIĄCE WSPÓŁPRACY